Het toekomstbestendige klantcontactcenter: via gemotiveerde medewerkers naar tevreden klanten


StrateX, toonaangevend op het gebied van klantenservice-oplossingen, publiceert vandaag het nieuwe whitepaper getiteld 'Het toekomstbestendige Klantcontactcenter: Via gemotiveerde werknemers naar tevreden klanten'. Dit whitepaper biedt inzichten en stappen om een win-win-win situatie te creëren in klantcontactcenters, waar gemotiveerde medewerkers met een passie voor hun vak leiden tot verbeterde klanttevredenheid en een bloeiende business.

Met het whitepaper 'Het Toekomstbestendige Klantcontactcenter: via gemotiveerde werknemers naar tevreden klanten' zet StrateX haar streven voort om de klantenservice-industrie te transformeren. Het whitepaper biedt praktische inzichten en concrete stappen om een win-win-win situatie te creëren, waarin gemotiveerde medewerkers met een passie voor hun vak leiden tot verbeterde klanttevredenheid en een florerende business.

"Het is onze passie om organisaties te helpen excelleren in klantcontact en werkplezier," zegt Paul Likumahua, manager Consulting & Business services van StrateX. "Onze jarenlange ervaring en expertise in deze branche hebben geleid tot een enorme hoeveelheid kennis die we graag delen. Vaak zien we namelijk in meer of mindere mate vergelijkbare uitdagingen bij onze klanten. Het is fijn dat we daar waarde kunnen toevoegen, maar ook wilden we de ervaring die we dagelijks opdoen breder beschikbaar maken, ook buiten de klantcontact branche."

Want hoe je het ook wendt of keert, elke organisatie is onderhevig aan de gevolgen van de meerdere crises waarmee we de afgelopen jaren zijn geconfronteerd, om nog maar te zwijgen over de veranderende werkcultuur van aankomende generaties en technologische ontwikkelingen die van grote invloed zijn op arbeidsomstandigheden in het algemeen en ook zeker specifiek voor de klantcontact industrie. Hoe houden we de menselijke maat? En is dan de klant koning of de medewerker? Chav Houkes, auteur van het whitepaper en business consultant bij StrateX, neemt je mee in haar bevindingen en legt in simpele stappen uit hoe tot het kern-contact model (KCM) te komen. Hiermee kun je de eerste stappen zetten die jouw organisatie brengen tot een mensgerichtere en bloeiende business.

Het whitepaper 'Het Toekomstbestendige Klantcontactcenter: via gemotiveerde werknemers naar tevreden klanten' is nu kosteloos en vrijblijvend beschikbaar via onderstaand formulier. Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met StrateX via marketing@stratex.nl om meer te kunnen ontdekken over de diensten en oplossingen van StrateX.

whitepaper:
het toekomstbestendige klantcontactcenter

Disclaimer: Door het downloaden van de Whitepaper stem je in met de volgende voorwaarden:
1. Auteursrecht: Het Whitepaper is auteursrechtelijk beschermd en mag niet worden gekopieerd zonder schriftelijke toestemming.
2. Gebruik van gegevens: Bij het downloaden van de Whitepaper vragen wij je naam, organisatie, functie en e-mailadres. Deze gegevens worden gebruikt voor sales activiteiten en zullen vertrouwelijk worden behandeld.

Dank voor je interesse. Je krijgt het rapport direct toegestuurd.
Er ging iets fout bij het versturen.

nieuw op onze blog