ons verhaal

"De wereld van klantcontact fascineerde me al vanaf mijn eerste bijbaan in een klantcontact centrum, zowel vanwege de menskant als de toegepaste technologie. Na een carrière waar ik veel (inter)nationale organisaties van binnen zag, was duidelijk dat klantcontact omgevingen nog veel sterker kunnen optimaliseren."

"Mijn kennis, ervaring en contacten heb ik ingezet om met StrateX een nieuwe standaard neer te leggen: die van morgen. Waarin organisaties naast de beste klantbeleving ook andere doelen willen bereiken, zoals maatschappelijke."

"StrateX is een organisatie die ervoor zorgt dat je die doelen bereikt, door slim met capaciteit en goed met mensen om te gaan. Dat doen we met de beste Wfm professionals, waardevolle partnerships en de meest moderne software."

Sulaiman Tariq

Voortbouwend op Sulaiman's geloof in het herkennen van talent en het bieden van kansen, leidt StrateX jonge talenten in het veld op tot ervaren werknemers. Trainees krijgen het vertrouwen en de kans zichzelf op een positieve manier te ontwikkelen.

onze dienstverlening

onze partners

UITGEBREID NETWERK

Samen met Interim2day bieden we je naast de StrateX professionals een breder netwerk, met ook o.a.  commercieel en operationeel  management.

INTELLIGENTE DASHBOARDS

Samen met Dimenzi bieden we managers customer care volledig overzicht en controle. Vanuit consultancy en een intelligent dashboard waar alle dimensies van klantcontact samen komen.

MAATSCHAPPELIJKE DOELEN

Samen met Orenda helpen we organisaties te sturen op purpose, zoals maatschappelijke doelstellingen. Door efficiënt te sturen en helder inzicht bereik je op alle vlakken meer.

Vraag een demo aan!