Een praktische aanpak zodat je vandaag nog kunt beginnen!

Een bonusartikel na het vierluik 'Het toekomstbestendige klantcontactcenter'.

Chav
De klantcontactorganisatie continu afstemmen op de behoefte van de klant.

Deel 4 uit het vierluik 'Het toekomstbestendige klantcontactcenter'.

Chav
Medewerkers faciliteren het verschil te kunnen maken

Deel drie uit het 4luik "Het toekomstbestendige klantcontactcenter".

Chav
Contactmomenten tot de kern reduceren

Deel twee uit het 4-luik 'het toekomstbestendige klantcontactcenter'

Chav
Introductie: Contact van mens tot mens als fundament van het klantcontactcenter

In dit eerste artikel van deze serie wordt het kern-contact model geïntroduceerd.

Chav
StrateX presenteert whitepaper over het toekomstbestendige klantcontactcenter

Via gemotiveerde medewerkers naar tevreden klanten. Ontvang dit whitepaper nu kosteloos.

Chav
Meebouwen aan de grootste workforce management en klantcontact organisatie van Nederland

In dit artikel lees je wat dat betekende vanuit Workforce Management perspectief. Welke lessen zijn geleerd en hoe kun jij die toepassen bij callcenter vraagstukken?

Saskia
Workforce management specialisten StrateX en Vluent sluiten partnerschap voor DACH regio.

StrateX en Vluent kondigen samenwerking aan!

Saskia
Workforce management voor elke organisatie! StrateX lanceert WFM-as-a-service 

Met de WFM-as-a-Service oplossing van StrateX heb je je workforce management in één keer op orde!

Paul
6 redenen waarom ieder bedrijf Cricket zou moeten spelen

Cricket professional en StrateX-collega Teja Nidamanuru over 6 parallellen tussen Cricket en succesvol ondernemerschap.

Teja
Orenda en StrateX bouwen verder aan purpose driven organisaties

Na het succesvolle partnership tussen Orenda en StrateX in de afgelopen 1,5 jaar is de stap nu gezet om samen ver te gaan bij StrateX.

Paul
No Such Ventures investeert in StrateX

StrateX, de digitale forecaster en planner van werk,haalt miljoeneninvestering op bij No Such Ventures

Saskia
Announcement partnership MotionTrue

MotionTrue, a customer experience, contact centerservices and solution provider, today announced a partnership with Workforce Management Software and Services provider StrateX. Under the new agreement, MotionTrue will resell the complete suite of StrateX cloud based Workforce Management Software in the Turkish market.

Saskia
Bloomberg campagne - Top 50 global leaders

Onze CEO, Sulaiman Tariq is medio 2021 door de TBD Media Group verkozen tot Top 50 global leader. Bekijk (video Bloomberg) en lees hier zijn inspirerende verhaal. Over leiderschap, diversiteit, passie, teamwork, het belang van het maken van fouten, slimme technologie en het zien van kansen.

Saskia
WFM en Excel - Kunnen we zonder Excel?

In zijn dagelijkse praktijk ziet Workforce Management (WFM) professional Ramon Verhagen nog steeds houtje-touwtje Excel planningen bij klantorganisaties. Slim inzetten van technologie levert je als organisatie veel op. Zeker bij Workforce Management.

Ramon
Samenwerking Interim2day

Sinds juni 2021 werken wij nauw samen met Interim2day. Hierdoor hebben wij een nóg breder aanbod van specialisten in klantcontact. Welke specialist in een klantcontactorganisatie je ook nodig hebt, van agent, tot planner, analist en (senior)manager of consultant: samen hebben wij de juiste mensen en expertise voor je. Hierbij maakt het niet uit via wie je ons benadert: we gaan samen op zoek naar de beste oplossing voor jouw organisatie.

Jan