Wat een fantastische prestatie! Punjab Cricket Club is Nederlands landskampioen cricket 2024.
Sulaiman
De Toekomst van Workforce Management: Werksessie van KSF over WFM, AI en Technologie
De razendsnelle ontwikkelingen in AI en technologie zetten het WFM-vakgebied op zijn kop. Wat betekent dit voor de toekomst? Waar liggen de kansen en uitdagingen?
Robert
De zomervakantie staat voor de deur! Tijdens de vakantieperiode tijdelijk personeel inhuren.
Zijn je WFM’ers en teammanagers tijdens de zomerperiode ook met vakantie? Plan tijdig tijdelijk personeel. Lees hier wat StrateX voor je kan betekenen.
Antoinette
StrateX is trotse deelnemer en partner van het KCC Congres 2024
Zet het alvast in je agenda! Wij zijn verheugd aan te kondigen dat wij niet alleen deelnemer, maar ook partner zijn van het aankomende KCC Congres op 10 oktober 2024. Lees meer
Robert
Cloud Solutionz is de nieuwe IT-partner van StrateX
Graag delen wij onze nieuwe samenwerking met jullie! Per 1 juni verzorgt Cloud Solutionz onze complete kantoor IT. Lees meer
Paul
Terugblik op The Future of Sourcing event
Op 16 mei organiseerde we in samenwerking met Inspire Group en VANAD het event The Future of Sourcing. Lees meer
Ronald
Een praktische aanpak zodat je vandaag nog kunt beginnen!
Een bonusartikel na het vierluik 'Het toekomstbestendige klantcontactcenter'.
Chav
De klantcontactorganisatie continu afstemmen op de behoefte van de klant.
Deel 4 uit het vierluik 'Het toekomstbestendige klantcontactcenter'.
Chav
Medewerkers faciliteren het verschil te kunnen maken
Deel drie uit het 4luik "Het toekomstbestendige klantcontactcenter".
Chav
Contactmomenten tot de kern reduceren
Deel twee uit het 4-luik 'het toekomstbestendige klantcontactcenter'
Chav
Introductie: Contact van mens tot mens als fundament van het klantcontactcenter
In dit eerste artikel van deze serie wordt het kern-contact model geïntroduceerd.
Chav
StrateX presenteert whitepaper over het toekomstbestendige klantcontactcenter
Via gemotiveerde medewerkers naar tevreden klanten. Ontvang dit whitepaper nu kosteloos.
Chav
Meebouwen aan de grootste workforce management en klantcontact organisatie van Nederland
In dit artikel lees je wat dat betekende vanuit Workforce Management perspectief. Welke lessen zijn geleerd en hoe kun jij die toepassen bij callcenter vraagstukken?
Saskia
Workforce management specialisten StrateX en Vluent sluiten partnerschap voor DACH regio.
StrateX en Vluent kondigen samenwerking aan!
Saskia
Workforce management voor elke organisatie! StrateX lanceert WFM-as-a-service
Met de WFM-as-a-Service oplossing van StrateX heb je je workforce management in één keer op orde!
Paul
6 redenen waarom ieder bedrijf Cricket zou moeten spelen
Cricket professional en StrateX-collega Teja Nidamanuru over 6 parallellen tussen Cricket en succesvol ondernemerschap.
Teja
No Such Ventures investeert in StrateX
StrateX, de digitale forecaster en planner van werk,haalt miljoeneninvestering op bij No Such Ventures
Saskia
WFM en Excel - Kunnen we zonder Excel?
In zijn dagelijkse praktijk ziet Workforce Management (WFM) professional Ramon Verhagen nog steeds houtje-touwtje Excel planningen bij klantorganisaties. Slim inzetten van technologie levert je als organisatie veel op. Zeker bij Workforce Management.
Ramon
In 2017 is StrateX opgericht. We koesteren een bedrijfscultuur van nieuwsgierigheid en maken ruimte voor elk leerproces, zodat we – met onze klanten – voorloper blijven.
Deze website gebruikt cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren. Door onze website te gebruiken, stemt u in met alle cookies in overeenstemming met ons Cookiebeleid. Lees onze privacy policy.