Breng brede kennis binnen.
Consultants van StrateX zijn groot geworden in customer service en beschikken over management-ervaring bij grote service organisaties. Ze snappen de praktijk van klantenservice én de organisatie eromheen.

Kansen inventariseren

Hoe het voelt om lang te wachten op een antwoord, weten we allemaal. Als insiders snappen we hoe het komt. Bij het inrichten en opschalen van customer service spelen veel factoren. Hoe is dat binnen jouw organisatie? Onze samenwerking begint altijd met een compleet overzicht van jullie praktijk.

marlon
consultant

Oplossingen ontwerpen 

Bij het ontwerpen van de oplossing, werken we van buiten naar binnen. We beginnen met de behoefte van je klanten: wat hebben zij nodig? Daaruit volgt als vanzelfsprekend de vraag: hoe kun je daarin voorzien? De antwoorden formuleren we in co-creatie met servicemedewerkers. Zij weten haarfijn hoe het loopt en waar het hapert.

Sikander
Project manager implementations

En concreet implementeren

Een puur consultancybureau is StrateX niet. We werken vanuit een brede kijk op customer service. Onze consultants kennen de praktijk en begrijpen heel goed hoe weerbarstiger die kan zijn. Verwacht van ons pragmatische oplossingen die snel hun waarde bewijzen.

axel
Human Development Manager

Begin met een Quick Scan

Stap in bij StrateX met een Quick Scan. Vanuit een breed business perspectief (business scan) of specifiek gericht op workforce management processen (wfm scan). Je ontvangt een rapport met bevindingen en adviezen. En inzicht in de praktische aanpak van StrateX.

Vraag een demo aan!