Hoe zorg je ervoor dat je altijd voldoende mensen op de juiste plek hebt mét de juiste skills zonder over- of onderbezetting? Onze training helpt je om grip te krijgen op de capaciteit van jouw contact center of klantendienst, zodat je efficiënter werkt én de klanttevredenheid verhoogt.
Met een combinatie van praktijkgerichte inzichten en bewezen methodieken leer je in deze module hoe je mensen optimaal inzet in functie van het werkaanbod en slimmer kan anticiperen op veranderingen.
Als WFM-professional weet je hoe belangrijk een goede planning is. Maar hoe zorg je ervoor dat je altijd voldoende mensen op de juiste plek hebt mét de juiste skills zonder over- of onderbezetting? Onze training helpt je om grip te krijgen op de capaciteit van jouw contact center of klantendienst, zodat je efficiënter werkt én de klanttevredenheid verhoogt.
Met een mix van theorie en praktische oefeningen krijg je tools en inzichten die je direct kunt toepassen. Of je nu net begint of al ervaring hebt, deze training biedt waardevolle kennis om jou naar een hoger niveau te tillen.
Voor wie
Voor elke WFM-expert die Capaciteitsplanning in het takenpakket heeft.
Duur
1 dag
Wanneer
In overleg
Beschikbare talen
Nederlands en Engels
Aantal deelnemers per groep
Max. 8 deelnemers
Waar
In overleg
Tarief per dag / per groep
Op aanvraag
Leuk dat je interesse hebt in onze training! Onze trainingen zijn speciaal ontwikkeld voor bedrijven en kunnen op maat worden afgestemd op de behoeften van jouw organisatie. Laat je gegevens achter, en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Aanmelden is geheel vrijblijvend.
Heb je vragen over deze training, neem dan contact op met info@stratex.nl.