Stuur je team met impact. Succesvolle customer service begint bij sterk leiderschap. Onze training biedt strategische inzichten en praktische tools om jouw team effectief aan te sturen, processen te optimaliseren en een cultuur van continue verbetering te stimuleren.
Deze training biedt hoger management strategische inzichten en vaardigheden om hun teams doelgericht aan te sturen en om een cultuur van continue verbetering te bevorderen. Deelnemers leren mens- en resultaatgericht te werken, processen te optimaliseren en strategische doelen te realiseren. Een investering in leiderschap met impact op de korte en lange termijn.
Gebaseerd op tientallen jaren leiderschapservaring, bieden we je praktische inzichten en tools om jezelf én jouw team naar een hoger niveau te tillen. Of je nu al jaren ervaring hebt of net begint in customer service management, wij zorgen dat je met een frisse blik en concrete oplossingen aan de slag kunt.
De training is praktisch van aard en stelt je in staat om snel resultaat te behalen, maar ook om een inspirerende leider te zijn voor jouw team.
Voor wie
Iedereen in een hogere mamagementpositie, zoals: contact center managers, customer care managers, client directors, managers van een klantendienst en operations managers.
Duur
10 dagen (spreiding in overleg)
Wanneer
In overleg
Beschikbare talen
Nederlands en Engels
Aantal deelnemers per groep
Max. 4 deelnemers
Waar
In overleg
Tarief per dag / per groep
Op aanvraag
Leuk dat je interesse hebt in onze training! Onze trainingen zijn speciaal ontwikkeld voor bedrijven en kunnen op maat worden afgestemd op de behoeften van jouw organisatie. Laat je gegevens achter, en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Aanmelden is geheel vrijblijvend.
Heb je vragen over deze training, neem dan contact op met info@stratex.nl.