Training:

CS Management

Stuur je team met impact. Succesvolle customer service begint bij sterk leiderschap. Onze training biedt strategische inzichten en praktische tools om jouw team effectief aan te sturen, processen te optimaliseren en een cultuur van continue verbetering te stimuleren.

Interim personeel van StrateX

Bouwen aan een sterk team

Deze training biedt hoger management strategische inzichten en vaardigheden om hun teams doelgericht aan te sturen en om een cultuur van continue verbetering te bevorderen. Deelnemers leren mens- en resultaatgericht te werken, processen te optimaliseren en strategische doelen te realiseren. Een investering in leiderschap met impact op de korte en lange termijn.

Gebaseerd op tientallen jaren leiderschapservaring, bieden we je praktische inzichten en tools om jezelf én jouw team naar een hoger niveau te tillen. Of je nu al jaren ervaring hebt of net begint in customer service management, wij zorgen dat je met een frisse blik en concrete oplossingen aan de slag kunt.

De training is praktisch van aard en stelt je in staat om snel resultaat te behalen, maar ook om een inspirerende leider te zijn voor jouw team.

Wat leer je in deze training:

  • De essentie van klanttevredenheid.
  • De blauwdruk van een klantcontactorganisatie.
  • Strategisch beheer van klantcontact.
  • Goed leiderschap en change management.
  • Innovatie en technologie in klantenservice.
  • Operationeel management en behalen van efficiëntie.
  • Bevorderen van een klantgerichte cultuur.
  • Procesoptimalisatie en continu verbeteren.
  • Financiële aspecten van een klantendienst.
  • Risicomanagement en compliance.
  • Prestatiemanagement, rapportage en analyse.
  • Duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid.

De details:

Voor wie

Iedereen in een hogere mamagementpositie, zoals: contact center managers, customer care managers, client directors, managers van een klantendienst en operations managers.

Duur

10 dagen (spreiding in overleg)

Wanneer

In overleg

Beschikbare talen

Nederlands en Engels

Aantal deelnemers per groep

Max. 4 deelnemers

Waar

In overleg

Tarief per dag / per groep

Op aanvraag

Ja, ik meld me aan

Bedankt! Jouw sollicitatie is verstuurd.
Oeps! Er is iets misgegaan bij het versturen.

Onze trainingen

In overleg
No items found.
€ 
Op aanvraag

In 2017 is StrateX opgericht. We koesteren een bedrijfscultuur van nieuwsgierigheid en maken ruimte voor elk leerproces, zodat we – met onze klanten – voorloper blijven.

Social media

Contact

Bezoekadres:
Crystal Building B
Rivium Boulevard 218
2909 LK Capelle aan den IJssel

info@stratex.nl

+31 85 200 71 93
Bereikbaar op werkdagen van 9 tot 17 uur

Anticipeer op het volgende uur, het huidige jaar en alles daartussenin!

StrateX © 2025. All rights reserved.