Wil je als customer care manager processen efficiënter maken, zonder dat dit ten koste gaat van klanttevredenheid? Met onze LEAN voor Customer Care-training ontdek je hoe je verspilling in je processen herkent en aanpakt, zodat jouw team meer tijd heeft voor wat echt telt: de klant.
Deelnemers leren op een zeer praktische manier Lean-principes en -tools toepassen, specifiek afgestemd op klantenserviceprocessen. Ze ontwikkelen vaardigheden om verspilling te herkennen en te elimineren en ontdekken hoe ze continu verbeteringen kunnen doorvoeren. Na de training zijn ze in staat om zelfstandig Lean-technieken toe te passen om processen efficiënter te maken en meer waarde voor de klant te creëren.
Wil je als customer care manager processen efficiënter maken, zonder dat dit ten koste gaat van klanttevredenheid? Met onze LEAN voor Customer Care-training ontdek je hoe je verspilling in je processen herkent en aanpakt, zodat jouw team meer tijd heeft voor wat echt telt: de klant.
De focus ligt op de praktische toolset die wij volledig op maat hebben gemaakt voor een klantendienst-omgeving. een training zonder ingewikkelde theorieën, maar concrete stappen die je direct kunt toepassen in jouw afdeling.
Waarom kiezen voor deze training?
Voor wie
Midden- en hoger management in customer care
Duur
3 dagen (eventuele spreiding in overleg)
Wanneer
In overleg
Beschikbare talen
Nederlands en Engels
Aantal deelnemers per groep
Max. 6 deelnemers
Waar
In overleg
Tarief per dag / per groep
Op aanvraag
Leuk dat je interesse hebt in onze training! Onze trainingen zijn speciaal ontwikkeld voor bedrijven en kunnen op maat worden afgestemd op de behoeften van jouw organisatie. Laat je gegevens achter, en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Aanmelden is geheel vrijblijvend.
Heb je vragen over deze training, neem dan contact op met info@stratex.nl.