Training:

LEAN voor Customer Care

Wil je als customer care manager processen efficiënter maken, zonder dat dit ten koste gaat van klanttevredenheid? Met onze LEAN voor Customer Care-training ontdek je hoe je verspilling in je processen herkent en aanpakt, zodat jouw team meer tijd heeft voor wat echt telt: de klant.

Interim personeel van StrateX

Werken aan de juiste zaken

Deelnemers leren op een zeer praktische manier Lean-principes en -tools toepassen, specifiek afgestemd op klantenserviceprocessen. Ze ontwikkelen vaardigheden om verspilling te herkennen en te elimineren en ontdekken hoe ze continu verbeteringen kunnen doorvoeren. Na de training zijn ze in staat om zelfstandig Lean-technieken toe te passen om processen efficiënter te maken en meer waarde voor de klant te creëren.

Wil je als customer care manager processen efficiënter maken, zonder dat dit ten koste gaat van klanttevredenheid? Met onze LEAN voor Customer Care-training ontdek je hoe je verspilling in je processen herkent en aanpakt, zodat jouw team meer tijd heeft voor wat echt telt: de klant.

De focus ligt op de praktische toolset die wij volledig op maat hebben gemaakt voor een klantendienst-omgeving. een training zonder ingewikkelde theorieën, maar concrete stappen die je direct kunt toepassen in jouw afdeling.

Waarom kiezen voor deze training?

  • Specifiek gericht op de uitdagingen binnen customer care.
  • Je krijgt alle benodigde fysieke en electronische tools.
  • Een direct zichtbare verbetering van het resultaat.

Wat leer je in deze training:

  • Introductie tot de basisprincipes van LEAN.
  • Hoe verspilling te herkennen en te elimineren.
  • De klantwaarde centraal.
  • Ontwikkel een cultuur van continue verbetering binnen uw teams.
  • Praktische tools en visuele technieken.
  • Hoe LEAN te implementeren in Customer Care.
  • Praktische oefeningen met herkenbare cases.

De details:

Voor wie

Midden- en hoger management in customer care

Duur

3 dagen (eventuele spreiding in overleg)

Wanneer

In overleg

Beschikbare talen

Nederlands en Engels

Aantal deelnemers per groep

Max. 6 deelnemers

Waar

In overleg

Tarief per dag / per groep

Op aanvraag

Ja, ik meld me aan

Bedankt! Jouw sollicitatie is verstuurd.
Oeps! Er is iets misgegaan bij het versturen.

Onze trainingen

In overleg
No items found.
€ 
Op aanvraag

In 2017 is StrateX opgericht. We koesteren een bedrijfscultuur van nieuwsgierigheid en maken ruimte voor elk leerproces, zodat we – met onze klanten – voorloper blijven.

Social media

Contact

Bezoekadres:
Crystal Building B
Rivium Boulevard 218
2909 LK Capelle aan den IJssel

info@stratex.nl

+31 85 200 71 93
Bereikbaar op werkdagen van 9 tot 17 uur

Anticipeer op het volgende uur, het huidige jaar en alles daartussenin!

StrateX © 2025. All rights reserved.