Of je nu via telefoon, chat of e-mail werkt, we laten je tijdens deze training zien hoe je klanten écht kunt betrekken en een positieve indruk achterlaat.
Met deze training geeft StrateX uw klantendienstmedewerkers alle tools om uit te blinken in elke klantinteractie of dat nu is via telefoon, email, chat of social media. We focussen op gespreksstructuur, communicatievaardigheden, omgaan met lastige klanten en goed gebruik van empathie en assertiviteit.
Onze Customer Engagement-training helpt je om sterker, persoonlijker en effectiever te communiceren. Of je nu via telefoon, chat of e-mail werkt, we laten je zien hoe je klanten écht kunt betrekken en een positieve indruk achterlaat. Het resultaat? Tevreden klanten én meer plezier in je werk. In deze training ontdek je hoe je:
De training is praktisch en hands-on: met interactieve oefeningen leer je wat écht werkt in jouw dagelijkse praktijk!
Voor wie
Elke medewerker die in direct contact staat met de klant via telefoon, email, chat en/of social media.
Duur
2 dagen training + 1 dag oefeningen en coaching
Wanneer
In overleg
Beschikbare talen
Nederlands en Engels
Aantal deelnemers per groep
Max. 8 deelnemers
Waar
In overleg
Tarief per dag / per groep
Op aanvraag
Leuk dat je interesse hebt in onze training! Onze trainingen zijn speciaal ontwikkeld voor bedrijven en kunnen op maat worden afgestemd op de behoeften van jouw organisatie. Laat je gegevens achter, en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Aanmelden is geheel vrijblijvend.
Heb je vragen over deze training, neem dan contact op met info@stratex.nl.