Training:

Customer Engagement

Of je nu via telefoon, chat of e-mail werkt, we laten je tijdens deze training zien hoe je klanten écht kunt betrekken en een positieve indruk achterlaat.

Interim personeel van StrateX

Maak elk contact waardevol!

Met deze training geeft StrateX uw klantendienstmedewerkers alle tools om uit te blinken in elke klantinteractie of dat nu is via telefoon, email, chat of social media. We focussen op gespreksstructuur, communicatievaardigheden, omgaan met lastige klanten en goed gebruik van empathie en assertiviteit.

Onze Customer Engagement-training helpt je om sterker, persoonlijker en effectiever te communiceren. Of je nu via telefoon, chat of e-mail werkt, we laten je zien hoe je klanten écht kunt betrekken en een positieve indruk achterlaat. Het resultaat? Tevreden klanten én meer plezier in je werk. In deze training ontdek je hoe je:

  • Een persoonlijke klik maakt met elke klant;
  • Lastige gesprekken ombuigt naar positieve ervaringen;
  • Klantloyaliteit versterkt door nét dat beetje extra te bieden;
  • Jouw eigen energie en motivatie behoudt.

De training is praktisch en hands-on: met interactieve oefeningen leer je wat écht werkt in jouw dagelijkse praktijk!

Wat leer je in deze training:

  • De essentie van Customer Care.
  • De juiste gesprekstechnieken & -structuur.
  • Houding & gedrag.
  • Het gebruik van empathie.
  • Het gebruik van assertiviteit.
  • De omgang met weerstand van klanten & conflicthantering.
  • Het ombuigen van klachten naar een positieve klantervaring.
  • Behoud van motivatie en energie.
  • KPI's en targets.
  • Rollenspelen (zonder video).

De details:

Voor wie

Elke medewerker die in direct contact staat met de klant via telefoon, email, chat en/of social media.

Duur

2 dagen training + 1 dag oefeningen en coaching

Wanneer

In overleg

Beschikbare talen

Nederlands en Engels

Aantal deelnemers per groep

Max. 8 deelnemers

Waar

In overleg

Tarief per dag / per groep

Op aanvraag

Ja, ik meld me aan

Bedankt! Jouw sollicitatie is verstuurd.
Oeps! Er is iets misgegaan bij het versturen.

Onze trainingen

In overleg
No items found.
€ 
Op aanvraag

In 2017 is StrateX opgericht. We koesteren een bedrijfscultuur van nieuwsgierigheid en maken ruimte voor elk leerproces, zodat we – met onze klanten – voorloper blijven.

Social media

Contact

Bezoekadres:
Crystal Building B
Rivium Boulevard 218
2909 LK Capelle aan den IJssel

info@stratex.nl

+31 85 200 71 93
Bereikbaar op werkdagen van 9 tot 17 uur

Anticipeer op het volgende uur, het huidige jaar en alles daartussenin!

StrateX © 2025. All rights reserved.