Deze training helpt uw medewerkers tijdens servicegesprekken saleskansen te herkennen en ze optimaal en integer te benutten. Geen harde sales, maar slim inspelen op wat jouw klant nodig heeft.
Een goed afgerond inkomend servicegesprek geeft een mooie kans om aanvullende verkopen te doen. Deze training helpt uw medewerkers deze kansen te herkennen en ze optimaal en integer te benutten. Er wordt geoefend met rollenspelen om het (zelf)vertrouwen te maximaliseren.
Ben je een customer care agent en wil je klanten nét dat beetje extra bieden, zonder dat het voelt als 'verkopen'? Dan is deze Cross & Upsell training echt iets voor jou. We laten je zien hoe je tijdens servicegesprekken op een natuurlijke en respectvolle manier nieuwe mogelijkheden ontdekt. Geen harde sales, maar slim inspelen op wat jouw klant nodig heeft.
Het draait allemaal om het zien van kansen terwijl je de klant helpt. Met onze praktische tips en oefeningen voel je je zelfverzekerd om deze aanpak meteen toe te passen.
Voor wie
Klantendienstmedewerkers van wue verwacht wordt dat zij cross- en upsell verrichten.
Duur
2 dagen (met 1 optionele trerugkomdag)
Wanneer
In overleg
Beschikbare talen
Nederlands en Engels
Aantal deelnemers per groep
Max. 8 deelnemers
Waar
In overleg
Tarief per dag / per groep
Op aanvraag
Leuk dat je interesse hebt in onze training! Onze trainingen zijn speciaal ontwikkeld voor bedrijven en kunnen op maat worden afgestemd op de behoeften van jouw organisatie. Laat je gegevens achter, en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Aanmelden is geheel vrijblijvend.
Heb je vragen over deze training, neem dan contact op met info@stratex.nl.