Training:

Cross- & Upsell

Deze training helpt uw medewerkers tijdens servicegesprekken saleskansen te herkennen en ze optimaal en integer te benutten. Geen harde sales, maar slim inspelen op wat jouw klant nodig heeft.

Interim personeel van StrateX

Service = Sales

Een goed afgerond inkomend servicegesprek geeft een mooie kans om aanvullende verkopen te doen. Deze training helpt uw medewerkers deze kansen te herkennen en ze optimaal en integer te benutten. Er wordt geoefend met rollenspelen om het (zelf)vertrouwen te maximaliseren.

Ben je een customer care agent en wil je klanten nét dat beetje extra bieden, zonder dat het voelt als 'verkopen'? Dan is deze Cross & Upsell training echt iets voor jou. We laten je zien hoe je tijdens servicegesprekken op een natuurlijke en respectvolle manier nieuwe mogelijkheden ontdekt. Geen harde sales, maar slim inspelen op wat jouw klant nodig heeft.

Het draait allemaal om het zien van kansen terwijl je de klant helpt. Met onze praktische tips en oefeningen voel je je zelfverzekerd om deze aanpak meteen toe te passen.

Wat leer je in deze training:

  • Begrip van Cross- en upselling.
  • Cross- en upsell verkoopsignalen herkennen.
  • Klantbehoefte achterhalen en begrijpen.
  • Product- en dienstenkennis.
  • Structuur van een verkoopgesprek.
  • Gesprekstechnieken die vertrouwen opbouwen.
  • Overwinnen van bezwaren.
  • Gebruik van beschikbare systemen.
  • Compliance en integer handelen.

De details:

Voor wie

Klantendienstmedewerkers van wue verwacht wordt dat zij cross- en upsell verrichten.

Duur

2 dagen (met 1 optionele trerugkomdag)

Wanneer

In overleg

Beschikbare talen

Nederlands en Engels

Aantal deelnemers per groep

Max. 8 deelnemers

Waar

In overleg

Tarief per dag / per groep

Op aanvraag

Ja, ik meld me aan

Bedankt! Jouw sollicitatie is verstuurd.
Oeps! Er is iets misgegaan bij het versturen.

Onze trainingen

In overleg
No items found.
€ 
Op aanvraag

In 2017 is StrateX opgericht. We koesteren een bedrijfscultuur van nieuwsgierigheid en maken ruimte voor elk leerproces, zodat we – met onze klanten – voorloper blijven.

Social media

Contact

Bezoekadres:
Crystal Building B
Rivium Boulevard 218
2909 LK Capelle aan den IJssel

info@stratex.nl

+31 85 200 71 93
Bereikbaar op werkdagen van 9 tot 17 uur

Anticipeer op het volgende uur, het huidige jaar en alles daartussenin!

StrateX © 2025. All rights reserved.